14.8 C
София
петък, февруари 23, 2024

еssence & Catrice събраха стотици звездни гости на магическо градинско парти в София

Препоръчваме Ви

Фредерик Бегбеде – „Изповедта на един назадничав хетеросексуален мъж“ (откъс)

„Изповедта на един назадничав хетеросексуален мъж“ е навярно най-искреният и най-въздействащият роман на Фредерик Бегбеде досега. Да се изповядаш в една книга не ти гарантира...

Приходите от бездимни алтернативи на Филип Морис Интернешънъл са вече близо 40%

Според финансовите резултати за 2023 г., приходите от IQOS надхвърлят тези от водещия цигарен бранд на компанията, което е още една успешна крачка в...

Денков: С тазгодишния бюджет се подпомага развитието на икономиката

Правителството приема днес постановлението за изпълнение на бюджета за тази година. По този начин министерствата, държавните институции и общините ще могат да реализират своите...

Манфред Вебер: ЕС се нуждае от свой ядрен щит

ЕС трябва да изгради свой ядрен щит, заявява в интервю за "Политико" лидерът на групата на Европейската народна партия в Европарламента Манфред Вебер, която...

Двата бюти бранда отпразнуваха водещите си позиции в грим пазара за България чрез пищно събитие, което събра на едно място видни медийни представители и популярни личности

С много блясък, магическо огледало, грим предизвикателства, грим боулинг, забавни кътове за снимки и най-новите грим колекции от еssence и Catrice, се състоя вълнуващото грим соаре на двете бюти компании. Събитието под надслов “Не е магия, а грим… защото красотата може да бъде забавна!” обедини двата бранда-лидери за българския грим пазар, за да постави началото на плановете им за още по-мащабно разрастване у нас.

Под звуците на отличителния вокал на Елена Брусарска и мелодичните хаус ритми на DJ Marten, стотици видни представители на българските медии и хайлайф отпразнуваха заедно с еssence & Catrice изпращането на лятото и любовта към качествената бюти козметика. Събитието очарова гостите с приказната си атмосфера на магическа градина, която съчетаваше финия и елегантен почерк на Catrice, заедно с много цветни и забавни интерактивни кътове, вдъхновени от младежкия дух на еssence.

Забавлението беше гарантирано, благодарение на специална “Ring for magic” стена, която изненадваше гостите с различни грим подаръци, както и грим боулинг с кегли от спирали, който разчупи преживяването и помогна на гостите да си спечелят още вълнуващи грим изненади. За безупречната грим визия на присъстващите пък се погрижиха грим мастъри, част от активацията  “Колело на късмета” с различни грим предизвикателства, които вдъхновиха гостите да изпробват нова цветна грим визия.

Освен да запознае гостите отблизо с най-големите новости от грим света на еssence & Catrice, събитието имаше за цел да засвидетелства плановете на двата бранда за още по-мащабно разрастване на Българския пазар. Пазар, в който в момента така или иначе заемат водещи позиции, но споделят амбиции за още по-голямо пазарно насищане.

„България заема специално място в сърцата ни като ключов пазар, фокусиран върху грижата за външния вид. Бъдещите ни планове за essence и Catrice в България са амбициозни и виждаме голям потенциал за допълнителен растеж, въпреки че вече заемаме добри позиции тук. Нашата мисия е да продължим да предоставяме на нашите български клиенти иновативна и качествена веган козметика, давайки им възможност да подчертаят своята уникална красота, оставайки верни на принципите си и грижата към природата. България е ключова част от нашата стратегическа визия и очакваме с нетърпение да разкрием повече за своите творчески планове тук“, споделя Ивона Худан, главен маркетинг мениджър на VM2 Cosmetics за региона.

Като марка номер едно в Европа по продажби, essence е бранд с мисия да направи грима по-забавно и достъпно преживяване за всички, без да прави компромис с качеството. Марката поставя приоритет върху това да създава висококачествени грим продукти, като същевременно се грижи за околната среда и животните. Козметичната компания се гордее с това, че приоритизира  естествените и веган съставки в своите продукти, гарантирайки за безопазност и качество, без да тества върху животни, в съответствие със законодателството на ЕС.

Catrice, от друга страна, се грижи не само за красотата на потребителите си, но и за тази на планетата. Водени от мотото „Това не е магия, това е грим“, Catrice поема отговорност както към потребителите, така и за околната среда. Техният козметичен бранд е изградена върху четири пилъра за социална отговорност: хуманно отношение към животните, изчистени веган съставки, грижа за околната среда и климата и социална ангажираност. Catrice е бранд  посветен на това да бъде 100% веган*, подкрепяйки инициативи за опазване на околната среда и активно допринасяйки за опазването на планетата.

За VM2 COSMETICS

VM2 Cosmetics е водещ регионален дистрибутор на цветна козметика. Основен дистрибутор на грим марките essence и Catrice за 10 държави в нашия регион, също така в съвместно дружество с Cosnova GMBH, немски собственик и производител на марките essence и Catrice.

Повече по Темата

Последни Новини

Фредерик Бегбеде – „Изповедта на един назадничав хетеросексуален мъж“ (откъс)

„Изповедта на един назадничав хетеросексуален мъж“ е навярно най-искреният и най-въздействащият роман на Фредерик Бегбеде досега. Да се изповядаш в една книга не ти гарантира...

Приходите от бездимни алтернативи на Филип Морис Интернешънъл са вече близо 40%

Според финансовите резултати за 2023 г., приходите от IQOS надхвърлят тези от водещия цигарен бранд на компанията, което е още една успешна крачка в...

Денков: С тазгодишния бюджет се подпомага развитието на икономиката

Правителството приема днес постановлението за изпълнение на бюджета за тази година. По този начин министерствата, държавните институции и общините ще могат да реализират своите...

Манфред Вебер: ЕС се нуждае от свой ядрен щит

ЕС трябва да изгради свой ядрен щит, заявява в интервю за "Политико" лидерът на групата на Европейската народна партия в Европарламента Манфред Вебер, която...

Пароли на държавни електронни пощи са изтекли в интернет

Пароли на държавни електронни пощи са били публикувани в публичното пространство. Това посочват в отговор на въпрос на депутат от Министерството на електронното управление....