Иван Янакиев стартира Propaganda: комуникационна група с фокус върху висока бизнес ефективност чрез мрежа от доверени партньори
Групата е част от екосистема от подкрепящи се компании без аналог в
комуникационния бранш, с което отговаря на променените нужди на пазара
Propaganda Group се ражда от идеята за устойчиво партньорство между компании в условията на силно конкурентна и непрекъснато променяща се бизнес среда, което да осигури гъвкавост и непрекъснато развитие както на партньорите, така и на клиентите си. Групата се състои от множество компании, опериращи в три бизнес пилъра, с възможности да се подпомагат в различни аспекти.
Двигател на инициативата е Иван Янакиев – предприемач и комуникатор с над 16-
годишен опит в областта на корпоративните и вътрешни комуникации, стратегическия
маркетинг и връзките с обществеността. Той е член на Управителния съвет на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). А мечтата му - да развива бизнес средата в България чрез основани на доверие и опит партньорства, както и чрез стратегически ефективен подход в комуникационната сфера, които водят до реално измерими резултати.
Първият бизнес пилър на Propaganda Group се фокусира изцяло върху консултантските
услуги в комуникационния бранш. Тепърва предстои да бъдат обявени и останалите два бизнес пилъра, които оперират съответно в медийните и стартъп среди. Съвсем скоро ще бъде анонсиран и собствен иновативен проект, който се разработва на глобално ниво в партньорство с университета в Кеймбридж и е базиран изцяло на изкуствен интелект в комбинация с дългогодишен know-how в областта на инфлуенсър маркетинга и непрестанното търсене на липсващата връзка между брандове и инфлуенсъри.
Една от изгряващите звезди на инициативата е Propaganda Agency – агенция за пълно
комуникационно обслужване, която ще търси нестандартни, но ефективни възможности за брандовете, с които работи. Стратегическото консултиране и намирането на работещи решения са сред най-силните страни на партньорите Иван Янакиев и Елена Станева - водещ професионалист с над 14-годишен опит в комуникационния мениджмънт.
Натрупаният професионален опит и изграденото помежду им в последните седем
години доверие поставят солидни основи на Propaganda Agency. Освен това, новата
агенция стартира със самочувствие, идващо от сработения колектив от
професионалисти, които в последните няколко години категорично доказват, че са един от най-успешните и награждавани комуникационни екипи в България и Източна Европа.
„Силно вярвам в новаторския и безаналогов бизнес модел на Propaganda в комбинация
с екосистемата ни от доверени партньори. Поставяме социалния капитал, доверието и
лоялността на първо място и така събираме екип от добре познати топ специалисти,
които трудно биха могли да работят заедно в други условия, предоставяйки на клиентите съвместен продукт“, споделя Елена Станева, управляващ партньор в Propaganda Agency.
„Propaganda e плод на разбиранията ни за развитието на комуникационния бизнес в
България, включително за осигуряване на необходимите гъвкавост, устойчивост и
непрестанно развитие. Така Propaganda отговаря на нуждите на бизнеса в една
изключително динамична пазарна среда. Това е позитивният сигнал за
последователност, който искаме да дадем на клиентите и партньорите си. Те винаги са
ни вярвали, защото знаем какво правим, не ни е страх от предизвикателствата и обичаме високите летви. Във времена на локдаун и рецесии всъщност виждаме чудесен момент за старт на нов тип комуникационна екосистема, докато големите и утвърдени играчи се борят с това да се адаптират бързо, а не могат по множество причини - процеси, структури, хора, култура, технологии или липса на такива.
Моментът е огромна възможност за старт на нов, необременен и добре обмислен бизнес модел, който в същото време отговаря адекватно на вече променените нужди на пазара“, добавя Иван Янакиев.
Propaganda се включва в екосистема, в която работят няколко партньорски независими
организации, които споделят експертиза и колаборират по различни проекти. Това са
мултидисциплинарното творческо студио Currant в лицето на Георги Янакиев с
множество международни награди, включително Cannes Lions отличия; агенцията за
градски комуникации и инициативи Imp-Act на Адрияна Михайлова, независимата
платформа за градски брандинг #soSofia; двигателят за градско преобразуване
ГРАДОСКОП; както и креативната агенция Мини Маркет на Влади Герасимов. Основната цел е да се затвори бизнес цикъл на принципа на колаборация, а не на конкуренция.