13.8 C
София
събота, април 20, 2024

Цветанов платил над 330 000 лева за реклама в първите 10 дни на кампанията

Препоръчваме Ви

ЕК ще препоръча начало на преговори за членство с Босна и Херцеговина

Европейската комисия ще препоръча на страните членки на ЕС да започнат преговори за членство с Босна и Херцеговина, съобщи председателят на Комисията Урсула фон...

Натискът по границите на ЕС: В каква посока ще се промени миграционната политика?

380 хиляди са нелегалните мигранти в Европа през 2023 година. Има ли натиск, къде е България и какво ще се случи – темата коментират...

„Спасените: 20 години история“ – изложба на ПАРК ЗА МЕЧКИ Белица в Европейския парламент

В чест на повече от 20 години непоколебима отдаденост към благосъстоянието на животните в ПАРК ЗА МЕЧКИ Белица, ЧЕТИРИ ЛАПИ с гордост представя вълнуваща...

„Минало несвършено“ – роман по култовия сериал на NOVA „Отдел „Издирване“

Излезе от печат „Минало несвършено“ - криминален психологически роман по култовия сериал на NOVA „Отдел „Издирване“. Майсторски замислена, динамична и завладяваща история, която разширява...

Кампанията за парламентарните избори започна официално на 5-ти март. Десет дни след началото ѝ партиите и коалициите са подписали договори за реклама на обща стойност от 2 193 858 лв. (без ДДС). Това показват данните на Института за развитие на публичната среда.

За място в Народното събрание се борят 22 партии, 8 коалиции и един инициативен комитет в избирателен район Благоевград.

Морската коалиция между ВОЛЯ и НФСБ е вложила най-много средства в медийно отразяване – 694 194 лв. Основната част от тях (близо 80%) е разпределена за големите телевизии в страната Нова ТВ, БТВ и БНТ.

На второ място по направени разходи са ГЕРБ-СДС със 375 184 лв. Интересно е, че за да достигнат до потенциалните си гласоподаватели, от коалицията очевидно залагат на печатни и онлайн медии, за сметка на електронните.

Бившият ръководител на предизборния щаб в ГЕРБ – Цветан Цветанов, който вече е начело на Републиканци за България, също инвестира сериозно в кампанията досега. Неговата партия е трета с направени разходи в размер на 339 932 лв., като над 60% от тях са за договори с Нова ТВ и БТВ

Повече по Темата

НАПИШЕТЕ КОМЕНТАР

Please enter your comment!
Please enter your name here

Последни Новини

ЕК ще препоръча начало на преговори за членство с Босна и Херцеговина

Европейската комисия ще препоръча на страните членки на ЕС да започнат преговори за членство с Босна и Херцеговина, съобщи председателят на Комисията Урсула фон...

Натискът по границите на ЕС: В каква посока ще се промени миграционната политика?

380 хиляди са нелегалните мигранти в Европа през 2023 година. Има ли натиск, къде е България и какво ще се случи – темата коментират...

„Спасените: 20 години история“ – изложба на ПАРК ЗА МЕЧКИ Белица в Европейския парламент

В чест на повече от 20 години непоколебима отдаденост към благосъстоянието на животните в ПАРК ЗА МЕЧКИ Белица, ЧЕТИРИ ЛАПИ с гордост представя вълнуваща...

„Минало несвършено“ – роман по култовия сериал на NOVA „Отдел „Издирване“

Излезе от печат „Минало несвършено“ - криминален психологически роман по култовия сериал на NOVA „Отдел „Издирване“. Майсторски замислена, динамична и завладяваща история, която разширява...

България ще се включи в екипа на „Евроджъст“ за разследване на военни престъпления в Украйна

Министърът на правосъдието Атанас Славов изрази решителност България да бъде една от страните, които ще участват във възстановяването на справедливостта след престъпната война на...