10.5 C
София
петък, май 3, 2024

„Левски“: Излизаме на световната сцена

Препоръчваме Ви

ЕК ще препоръча начало на преговори за членство с Босна и Херцеговина

Европейската комисия ще препоръча на страните членки на ЕС да започнат преговори за членство с Босна и Херцеговина, съобщи председателят на Комисията Урсула фон...

Натискът по границите на ЕС: В каква посока ще се промени миграционната политика?

380 хиляди са нелегалните мигранти в Европа през 2023 година. Има ли натиск, къде е България и какво ще се случи – темата коментират...

„Спасените: 20 години история“ – изложба на ПАРК ЗА МЕЧКИ Белица в Европейския парламент

В чест на повече от 20 години непоколебима отдаденост към благосъстоянието на животните в ПАРК ЗА МЕЧКИ Белица, ЧЕТИРИ ЛАПИ с гордост представя вълнуваща...

„Минало несвършено“ – роман по култовия сериал на NOVA „Отдел „Издирване“

Излезе от печат „Минало несвършено“ - криминален психологически роман по култовия сериал на NOVA „Отдел „Издирване“. Майсторски замислена, динамична и завладяваща история, която разширява...

„Левски“ представи нова колаборация, включваща интерактивни фен артикули. От клуба са на мнение, че по този начин ще излязат като иноватор на световната сцена.

Съобщението:

„Левскари,

Представяме ви Digital fashion – колаборация, изцяло в полза на клуба, която ще изкара „ПФК Левски“ на световната сцена като иноватор в създаването на интерактивни фен артикули.

Продуктът, който ще имате възможност да поръчате съвсем скоро, е реализиран в партньорство с Благовест Димитров (@bdimitrov) – графичен дизайнер и AR Creator.

През 2018-ата Благовест е избран да бъде сред първите 100 души в цял свят, които имат достъп до създаването на AR ефекти за Instagram. От тогава до днес, неговите AR ефекти са генерирали над 30 милиарда импресии и са използвани от някои от най-известните хора по света. Той е и официален Meta Spark партньор за България от 2019 година, а от 2022 и TikTok Effect House Insider.

Благовест има богато сътрудничество с „ПФК Левски“ през годините, като през 2019, заедно с клуба реализират първия AR филтър за „Левски“ във facebook, който нарежда клуба до едни от първите в света, които предлагат свой собствен AR филтър на феновете. AR филтърът от 2019 на „Левски“ придобива бързо популярност и генерира милиони използвания. През 2017-ата, Благовест печели конкурс, създаден от клуба и феновете, и създава първите Viber стикери на Левски.“

Повече по Темата

Последни Новини

ЕК ще препоръча начало на преговори за членство с Босна и Херцеговина

Европейската комисия ще препоръча на страните членки на ЕС да започнат преговори за членство с Босна и Херцеговина, съобщи председателят на Комисията Урсула фон...

Натискът по границите на ЕС: В каква посока ще се промени миграционната политика?

380 хиляди са нелегалните мигранти в Европа през 2023 година. Има ли натиск, къде е България и какво ще се случи – темата коментират...

„Спасените: 20 години история“ – изложба на ПАРК ЗА МЕЧКИ Белица в Европейския парламент

В чест на повече от 20 години непоколебима отдаденост към благосъстоянието на животните в ПАРК ЗА МЕЧКИ Белица, ЧЕТИРИ ЛАПИ с гордост представя вълнуваща...

„Минало несвършено“ – роман по култовия сериал на NOVA „Отдел „Издирване“

Излезе от печат „Минало несвършено“ - криминален психологически роман по култовия сериал на NOVA „Отдел „Издирване“. Майсторски замислена, динамична и завладяваща история, която разширява...

България ще се включи в екипа на „Евроджъст“ за разследване на военни престъпления в Украйна

Министърът на правосъдието Атанас Славов изрази решителност България да бъде една от страните, които ще участват във възстановяването на справедливостта след престъпната война на...