10.7 C
София
петък, април 26, 2024

За кои 2020 г. се оказа най-печелившата година досега?

Препоръчваме Ви

ЕК ще препоръча начало на преговори за членство с Босна и Херцеговина

Европейската комисия ще препоръча на страните членки на ЕС да започнат преговори за членство с Босна и Херцеговина, съобщи председателят на Комисията Урсула фон...

Натискът по границите на ЕС: В каква посока ще се промени миграционната политика?

380 хиляди са нелегалните мигранти в Европа през 2023 година. Има ли натиск, къде е България и какво ще се случи – темата коментират...

„Спасените: 20 години история“ – изложба на ПАРК ЗА МЕЧКИ Белица в Европейския парламент

В чест на повече от 20 години непоколебима отдаденост към благосъстоянието на животните в ПАРК ЗА МЕЧКИ Белица, ЧЕТИРИ ЛАПИ с гордост представя вълнуваща...

„Минало несвършено“ – роман по култовия сериал на NOVA „Отдел „Издирване“

Излезе от печат „Минало несвършено“ - криминален психологически роман по култовия сериал на NOVA „Отдел „Издирване“. Майсторски замислена, динамична и завладяваща история, която разширява...

През 2020 г. много хора, компании и цели браншове отчетоха сериозни загуби. Но не за всички годината беше с отризателен знак. За някои това е най-печелившата година досега. Сред тях е и секторът на мобилните приложения. Това показват данни на анализаторската компания Sensor Tower.

Годината е рекордна по приходи от мобилни приложения и игри. За пръв път потребителите са похарчили общо над 100 млрд. долара в рамките на година, като това се случи дори и за по-кратко време и границата беше премината още през ноември.

Само през декември приходите също са рекордни. Те са около 9 млрд. долара в периода от 1-ви до 27-ми декември. Само на 25-ти декември потребителите са похарчили 407,6 млн. долара, което е с 34,5% ръст спрямо миналата година.

По-голямата част от тези пари са похарчени за мобилни игри или покупки в тях. А най-доходоносната игра се оказва Honor of Kings с 10,7 млн. долара приходи само през коледния ден. Потребителите са похарчили 112 млн. долара на 25-ти декември само за приложения. Това е с 59% повече от миналата година.

Запазва се и традицията притежателите на iPhone да харчат повече от тези с Android телефони. Собствениците на смартфона на Apple са похарчили 68,4% от цялата сума през коледния ден.

Очакванията са, че през 2021 г. интересът към мобилните приложения и игри ще остане висок. Това ще се отрази и и на приходите, които също ще задържат високи нива с потенциал за нови рекорди.

Повече по Темата

НАПИШЕТЕ КОМЕНТАР

Please enter your comment!
Please enter your name here

Последни Новини

ЕК ще препоръча начало на преговори за членство с Босна и Херцеговина

Европейската комисия ще препоръча на страните членки на ЕС да започнат преговори за членство с Босна и Херцеговина, съобщи председателят на Комисията Урсула фон...

Натискът по границите на ЕС: В каква посока ще се промени миграционната политика?

380 хиляди са нелегалните мигранти в Европа през 2023 година. Има ли натиск, къде е България и какво ще се случи – темата коментират...

„Спасените: 20 години история“ – изложба на ПАРК ЗА МЕЧКИ Белица в Европейския парламент

В чест на повече от 20 години непоколебима отдаденост към благосъстоянието на животните в ПАРК ЗА МЕЧКИ Белица, ЧЕТИРИ ЛАПИ с гордост представя вълнуваща...

„Минало несвършено“ – роман по култовия сериал на NOVA „Отдел „Издирване“

Излезе от печат „Минало несвършено“ - криминален психологически роман по култовия сериал на NOVA „Отдел „Издирване“. Майсторски замислена, динамична и завладяваща история, която разширява...

България ще се включи в екипа на „Евроджъст“ за разследване на военни престъпления в Украйна

Министърът на правосъдието Атанас Славов изрази решителност България да бъде една от страните, които ще участват във възстановяването на справедливостта след престъпната война на...